onsdag 3 juni 2015

15 dagar veckokort en dag försent.

Ni tror väl alldeles att jag glömt bort er?
Men det har varit morsdag, sonen fyllt år mm och då prioriteras bloggen bort till förmån för tid med hundar och valpar.
Tror ni förstår?
Men sen sägs det ju att den som väntar på nåt gott =)
Idag har jag och Gunilla tagit veckokort.
Idag har alla öppnat ögonen , det är Olle vi väntat på.
De gör lite lekinviter till varandra och rör sig mer och mer i lådan.
Men först veckokort!
 Vikt 581 g
 Vikt 607 g



 Vikt 645 g
vikt 812 g

vikt 752 g

vikt 813g

Olle tyckte det här med att fotas var totalt onödigt han ville mycket hellre
mysa med mamsen <3

Ni ser vad de förändrats på bara en vecka?
lite gångträning för Olle
Jag letar ju bara efter syrrorna!

försök till lek


Fidelie är så duktig med dem.
Njuter verkligen av dem.
Håller sig fortfarande mest i valprummet och sover ofta hos dem i lådan.
Njuter av deras närhet.
Valparna känner igen doften av mig när jag kelar eller pysslar med dem.
Känner sig trygg i mina händer.
Dessa fantastiska små liv.
Ni ska veta att vi längtar tills ni ska få träffa dem!

1 kommentar:

  1. Vilka fina vecko bilder , de växer och frodas man ser verkligen hur de utvecklas , skall bli riktigt kul att få träffa dem alla speciellt Bibbi många kramar Eva Ingemar

    SvaraRadera