måndag 22 juni 2015

hemlis

Jag vet en hemlis =)
Nämligen Märtas nya namn MEN den avslöjar jag imorgon =)
Just nu tycker jag att de växer så det knakar.
Höjer matdosen för varje dag. Har även slutat med att mosa ihop de uppblötta kulorna.
Tar inte många minuter innan skålen är tom.
De har även på ett par dagar fått en massa päls. Tjock och mjuk.
Det är jättesvårt att ta kort på dem för när jag kommer då vill de till mig=)
Försöker smyga mig på dem.
De fick ner några nya saker idag.
Lotti hittade snabbt en ny kompis som hon viskar hemlisar till.
Stella håller sig till gamla tidningar.

Men jag vill ju busa !!!
Sigge/Sam försöker få fart på Stella.
Det är nästan alltid de två ihop.

Bibbi ger Zmulan en match , men lovar att Zmulan är inte den som ger sig i första taget.
Envis som en cocker heter det ju=)

Men Lotti hon fortsätter utforska mjukisarna och sin nya kompis.

Sigge/Sam försöker visa Stella att de är en apporterande ras och faktisk han bar iväg med den men bild bevisen blev suddiga.

Bakdelen syns här på Märta. Hon är inte med på många bilder idag för hon stod och ville till mig  istället.

Visst e`det synd om mig?


Bibbi och Märta visar sina vackra sidor=)

Imorgon hoppas jag på fint väder. Detta ösregn är bara för tråkigt.
Det finns ju en hel värld att upptäcka.

1 kommentar:

  1. Skal hilse Lotti fra Sally og sige, at hjørnet i sengen nærmest vinduet tilhører hende. Lotti må frit vælge mellem de tre andre hjørner eller midt i sengene. :-)

    SvaraRadera