söndag 14 juni 2015

KÄRLEK

Det är det enda ord som kan sammanfatta dagen!
Idag var ju stora dagen D!
Äntligen skulle valparna få träffa sina blivande mattar och hussar.
Märta och Lottie`s blivande familjer hade av olika orsaker ej möjlighet.
Jag lovar det är alldeles för många bilder eller kan det bli det?
Men nästintill omöjligt att välja och fotografen var flitig=)

Olles matte och husse Maria och Henrik kom först.
Maria är inne och bekantar sig med gulliganerna.

 Strax efter kom fd Mia numera Zmulan`s familj Mona och Roy








Maja`s numera Stella´s matte Ida.
Fidelie ger bara lite mellanmål åt Stella och Olle.

Olle och Maria.
Kärlek! 
Ett ord som jag kommer använda flitigt i denna blogg=)

Men det var så ömsesidig kärlek.
Alla valparna kom "rätt".

Kände sig hemma i sin familj direkt.


Lilla Stella.

Olle och Henrik.

återigen kärlek! 

Eva och Ingemar.
Bibbis nya familj och Bibbi kommer att heta Bibbi.

Här hör jag hemma.

Zmulan borrade in sig hos Mona.

Titta babymatte här känner jag mig hemma.

Snart är det dags att hämta dig på riktigt!

återigen Kärlek.

puss på dig!

husse har också en trygg famn.

Kärlek...igen =)

Sover gott hos matte.

Zmulan också.

och Bibbi






Känns så rätt hos både mig och Gunilla.
Vilket är så viktigt.
Vi är så glada att ni hade möjlighet.


Stolt husse Claes Adam till Stella .



När alla gott gick Fidelie in och tittade så att alla var kvar.
Sen fick de alla lite mat innan hela gänget somnade sött.


4 kommentarer:

  1. TACK för en underbar stund hos er, överlyckliga att äntligen träffa vårt lilla gryn
    och så roligt att träffa dej och Gunilla som jag nästan tyckte jag kände innan vi träffats, Och vad det gäller kärlek så känner man era stora hjärtan, ja allt verkade att stämma på alla fronter, det kommer att bli ett gäng lyckliga valpar
    Stor kram på er, sov gott lilla Zmulan vi längtar efter dej. Mona och Roy

    SvaraRadera
  2. TACK för en underbar dag! Det var så roligt att få träffa er alla och att vi fick så mycket tid med Olle. Nu längtar vi ännu mer efter honom!

    SvaraRadera
  3. Tack för en fantastisk söndag eftermiddag med Bibbi och med er alla , roligt att vi fick så mycket tid , vi kände oss mycket välkomna , vi längtar jätte mycket tills vi kan hämta våran lilla Bibbi ,

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för en otroligt mysig eftermiddag!! Var så kul att äntligen få träffa dig och Gunilla och vovvarna såklart!! Känns så helrätt med lilla Stella och nu känns fyra veckor som en väldigt lång tid. Var jobbigt att lämna er i söndags! Hoppas tiden går fort tills vi ses igen! Stor kram Ida och Claes Adam

    SvaraRadera