söndag 31 maj 2015

12 dagar

Nu rullar det på.
Idag var det Lotti
som tittade upp när jag kom.
Hej är det DU som är min mamma?

och även Bibbi tittade på mig.
De är så söta.

En lite bättre bild på Mia som tittar. Den igår var ju ingen höjdare.


Jag säger bara tur att alla är tingade.
Jag är så "sjuk" i dem så det inte är sant.
Börjar längta nu tills det blir lite mer fart i dem.
De sover ju nästan hela tiden än.
Fidelie ligger inte i lådan hela tiden nu men gärna under sängen bredvid i stället.



3 kommentarer:

  1. Bra alla är tingade då får jag kanske åka o hälsa på dem senare...fniss

    SvaraRadera
  2. Hej hur är det med Bibbi idag,hoppas det är bra med henne och dom andra,längtar så att få träffa henne, kram Eva o Ingemar

    SvaraRadera
  3. Hvor hyggeligt at se Lottis øjne. ( eller en del af dem ) næste gang, der kommer ugebilleder, er begge øjne nok åbne. Vi glæder os.

    SvaraRadera