lördag 6 juni 2015

18 dygn

Idag när jag skulle städa i lådan la jag som vanligt ut filten på golvet.
På den brukar de stanna så snällt.
IDAG
försvann de fortare en blixten.
Lotti bestämde sig för att testa Fidelies matskål.
Medan de andra kröp in längst under bäddsoffan där Fidelie har boat in sig.

Ja där mamma finns , där finns MAT.

Trångt? Inte då:)

Det är kolsvart längst in och jag stoppade bara in kameran med blixten på.

Ända tills jag såg bilderna trodde jag att Fidelie låg med huvudet åt andra hållet.

Ni kan inte gissa vad som hänt?
Idag ville helt plötsligt filmerna laddas upp.
Så någon dag gammal med vad gör väl det?

En härlig nationaldag på er!!

3 kommentarer:

  1. Så herligt med alle de billeder. Og film! Vi holder sprogskole for Sally, som skal lære svenske ord. Hvordan siger man mon " du må må gerne lege med mine ting" på svensk? Da Fidelie stammer fra Danmark, går det fint, er vi sikre på. :-)

    SvaraRadera
  2. Sikke nogen søde lyde, hvalpene laver. De er så søde alle sammen.

    SvaraRadera
  3. Vilken fart jaga mamma så inte maten försvinner, Fideli får snart hitta ett nytt gömställe så hon får vara i fred en liten stund ,vilka härliga läten på de små liven riktigt roligt att höra och se

    SvaraRadera