torsdag 25 juni 2015

Joohoo 5 veckors bilder

Erkänner bums.
Vi  tog bilder igår men efter trevligt besök av tidigare valpköpare /vänner så infann sig inte lustn att sätta sig vid datorn.
Utan sängen och en bra bok lockade mera.
Inte ofta jag tillåter mig denna lyx men igår.....
Nästa erkännande ;)
Igår var första natten då jag flyttade tillbaka till sovrummet.
Så dåligt jag sovit i natt har jag inte gjort på månader =) =)
 Men småttingarna klarade sig bra och Fidelie pendlade mellan rummen.
Såklart blev det massor av valpmys igår och nu har de små även erövrat "stora" rummet.
Och när de inte är ute på golvet har även hagen växt så de har gott om plats att springa och busa.
De har också hälsat på alla hundarna utan att bry sig nämnvärt,deras svansar går som helikopterpropeller.
Men nu BILDER!!!
först ut:
Lotti
vikt 1370 g

 Zmulan
vikt 1320 g

 Stella
vikt 1340 g

 Bibbi
Vikt 1580 g

Sjocko
vikt 1520 g

 Sigge
vikt 1950 g


Sigge är störst och sen är de väldigt jämna tre på runt 1300 g och 2 på ca 1500 g

1 kommentar:

  1. Så himla söta och Goa valpar allihopa,,
    Men kär i Sigge vart jag <3
    kram Carina!!

    SvaraRadera