tisdag 16 juni 2015

4 veckor men kort......

Nej tyvärr blir det inte.
Varit ensam hemma utan fotograf hjälp och av erfarenhet vet jag att det blir inga bra bilder.
Hoppas hinna imorgon.
Är lite annat tja födelsedagar och sånt ni vet?

Saknar ni Zmulan i filmen så är det för att hon uträttade toalettbestyr =)
Kommer ni ihåg att jag sa i söndags att jag "nog" skulle sova i min egen säng den natten.
Flytta ut från valprummet efter att sovit där sen i februari?
Jag tog min kudde och täcke.
Njöt av min säng ,vände mig åt sidan och där stod Fidelie och tittade med en blick som sa
"sviker du mig nu?"
Jag tog min kudde och täcke och gick ner för att bädda upp bäddsoffan igen.
Alla nöjda och glada.
Som ni ser på filmen så kommer de igång mer och mer med att busa.
Stella har visat sig vara en liten retsticka med förkärlek till Olle.

Jag ska
bita dig i svansen.

maten har kommit igång bättre och bättre
igår var vi uppe i fyra smakportioner.
Och det är flera som behöver träna bordskick=)

Men fortfarande är ju mammas mat bäst.

Men det är allt trångt nu kring mjölkbaren.


Fidelie är ju inte så stor och 6 små tjockisar vill få plats.

sen sover man så gott.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar