lördag 30 maj 2015

11 dagar

Nu har det hänt!!!
Inte en utan två valpar har öppnat ögonen idag.
Var säkert bara för att sönerna varit hundvakter idag och de ville 
kolla in vad det var för snubbar.
Spänningen olidligt
VILKA?????
Jo!!!!!
MIA
ursäkta dåliga bilden. Inte lätt med en hand
och en bestämd dam som tycker det är onödigt.



och
Maja!!!

Blir sådana personligheter när de börjar titta.

Vi har varit i Gula kassarnas paradis hela dagen och de har blivit
väl ompysslade om våra söner.
men oj vilken valp abstinens man får.
Direkt in till de små när jag kom hem och bara satt och sniffade valp och 
myste.
Då upptäckte jag att de tittade på mig.
Älskade små gryn <3
Givetvis kastade jag mig på telefonen och ringde Gunilla.

3 kommentarer:

  1. Åh äntligen!! Vad kul!! Duktiga lilla Maja! Kram

    SvaraRadera
  2. Vi glæder os til at se hvalpene med åbne øjne! Tak for invitationen. Vi må se, om vi kan komme.

    SvaraRadera
  3. Sikke fine billeder. Tusind tak for, at du holder os godt opdateret! Kan godt forstå du er forelsket i de små.

    SvaraRadera