torsdag 21 maj 2015

Dag 2

Natten har ännu en gång varit lugn även om jag måste upp och titta till dem.
Alla ökar bra i vikt och jag tycker redan de börjar bli stora.
De rör sig och förflyttar sig i lådan.
Fidelie lämnar knappt lådan och får mat på "sängen".
Men till min stora förvåning när jag kom hem efter att varit ute med övriga hundar möter hon mig i hallen.
Kan säga att formen är det inget fel på.
Hon hoppar med lätthet över "staketet" 


vi satt upp för att hon ska känna sig lugn och trygg utan att några andra hundar är och nosar i dörrhålet eller krafsar och vill in.
Trygg mamma ,trygga valpar.
Jag är inte och rör en massa bland valparna även om jag vill.
Utan myser med Fidelie när hon ligger hos dem samtidigt som jag njuter av ögongodiset hos henne=)
Vill inte störa för mycket.
Det är ju hennes små.

De är så ljuvliga .

Stolt mamma!

Filmade dem så ni kan se på lite mer "riktigt"


1 kommentar: